8 απαντήσεις σε αγενείς πελάτες που θα τους βάλουν στη θέση τους
Αν εργαστήκατε ποτέ στον χώρο του λιανικού εμπορίου, θα ξέρετε πολύ καλά πως μέρος των αρμοδιοτήτων σας είναι και η συναναστροφή με αγενείς πελάτες.
Μερικές φορές, είναι απλά αδύνατο να ευχαριστήσεις κάποιον και πρέπει να έχεις πολλή υπομονή, αλλά και ικανότητες, για να τα βγάλεις πέρα. Εξάλλου, ως γνωστόν, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο.
Αυτό, βέβαια, είναι ευκολότερο στα λόγια, παρά στην πράξη.
Υπάρχουν μέρες που απλά εύχεσαι να μπορούσες να αντιμιλήσεις σκληρά ή να χαστουκίσεις έναν παράλογο πελάτη. Αυτό θα μας έκανε να αισθανθούμε ανακούφιση, σωστά; Λοιπόν, ναι, αλλά θα οδηγούσε μάλλον στην απόλυσή μας ή ακόμα και στο δικαστήριο.
Δε θα θέλαμε κάτι τέτοιο φυσικά. Οπότε, το καλύτερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε, θα ήταν να βάζαμε τα δυνατά μας για να κρύψουμε τον θυμό μέσα μας.
Υποθέτουμε πως αυτό αποτέλεσε και πηγή έμπνευσης του Άντι Σ. Στιούαρτ (γνωστός και ως NoobTheLoser) και δημιούργησε τα παρακάτω ξεκαρδιστικά σκίτσα.
Είτε εργάζεστε στον χώρο των πωλήσεων, είτε είστε απλώς πελάτης που έχει τύχει να συναντήσει δύσκολους ανθρώπους, δείτε τις καταστάσεις που ακολουθούν και γελάστε ελεύθερα!
[Tumblr] [Twitter] [Facebook]