Connect with us

Τα παιδιά από τις φτωχές χώρες κάνουν οτιδήποτε χρειαστεί για να αποκτήσουν εκπαίδευση. Οι ιστορίες τους είναι διδακτικές προς πολλά παιδιά ώστε να καταλάβουν πόσο τυχερά είναι που μπορούν να περπατούν, να πάρουν το λεωφορείο και να φτάσουν με ασφάλεια στο σχολείο τους.

Την επόμενη φορά που κάποιο παιδί παραπονεθεί για το σχολείο, μιλήστε του για τα παιδιά στο χωριό Dhaing του Νεπάλ. Οι μαθητές, δεν έχουν άλλη επιλογή εκτός από το να διασχίσουν το ποτάμι χρησιμοποιώντας μια γέφυρα από συρματόσχοινο.

Όλος αυτός ο κόπος γίνεται καθημερινά για να φτάσουν στο σχολείο τους.

Δεν είναι ασυνήθιστο να δει κανείς τέτοια περάσματα στην περιοχή Benighat του κεντρικού Νεπάλ. Μπορεί να δείτε τους χωρικούς να κάθονται σε έναν βράχο από υφάσματα ή ένα μικρό ξύλινο κιβώτιο και να ωθούν τον εαυτό τους με τα χέρια. Δεν αποτελούν έκπληξη τα ατυχήματα που συμβαίνουν κατά τη διάρκεια των περασμάτων. Μερικοί άνθρωποι έχουν χάσει τα δάχτυλά τους ενώ άλλοι έπεσαν στο ποτάμι όταν έσπασε το συρματόσχοινο.

Επίσης, χρησιμοποιούν αυτή τη «γέφυρα» για να μεταφέρουν αγαθά.

Με το πέρασμα των χρόνων, έχουν γίνει βελτιώσεις σε αυτές τις γέφυρες. Έχουν προστεθεί υποστηρικτικοί πυλώνες και τα κουτιά μεταφοράς έχουν αναβαθμιστεί. Οι ντόπιοι εξακολουθούν να απαιτούν περισσότερες πεζογέφυρες αλλά έχει κατασκευαστεί στην περιοχή μόνο μια.

«Όταν το ποτάμι πλημμυρίζει, προσπαθούμε να αποφύγουμε την κρεμαστή γέφυρα. Υπάρχει μια μακρύτερη διαδρομή αλλά είναι πιο ασφαλής. Η οικογένειά μου φοβάται γιατί 5 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε ένα ατύχημα που έγινε στα τέλη του 2010. Έχω παιδιά. Αν μου συμβεί κάτι, θα μείνουν ορφανά.» αναφέρει ο Κουμάρ, ένας κάτοικος της περιοχής.

Η ετοιμόρροπη γέφυρα για τους περισσότερους ανθρώπους είναι ο μόνος τρόπος να διασχίσουν το ποτάμι.

Ο πρωθυπουργός του Νεπάλ KR Oli έχει αποκαλύψει τα σχέδια για να αντικαταστήσει τις επικίνδυνες γέφυρες καλωδίων με 336 κρεμαστές γέφυρες στη γύρω περιοχή. Μέχρι να υλοποιηθούν πλήρως δεν υπήρχε άλλη επιλογή από το να διακινδυνεύουν οι κάτοικοι τη ζωή τους.

Advertisement