Ελβετοί επιστήμονες ανακάλυψαν το νέο 4ο είδος σοκολάτας και είναι κόκκινη
Γάλακτος, μαύρη, λευκή. Αυτά είναι εδώ και 80 χρόνια τα τρία βασικά είδη σοκολάτας που απολαμβάνουμε, άσχετα από τις διάφορες προσμίξεις και παραλλαγές που μας έχουν «κερδίσει» ή έχουμε απορρίψει στο πέρασμα των χρόνων.
Μήπως όμως ήρθε η ώρα να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό; Και τι θα λέγατε εάν αυτή η νέα σοκολάτα ήταν…σε μια απόχρωση του κόκκινου (όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί της ή κάπως ροζ όπως φαίνεται σε εμάς);
Ελβετοί επιστήμονες για λογαριασμό της εταιρεία Barry Callebaut που αποτελεί κολοσσό στη βιομηχανία της σοκολάτας, χρησιμοποίησαν κόκκινους κόκκους κακάο και κατάφεραν να δημιουργήσουν μια γλυκιά πανδαισία- όπως τουλάχιστον ισχυρίζονται. Ακριβώς δε εξαιτίας αυτών των κόκκινων κόκκων βέβαια
H σοκολάτα θα φέρει την ονομασία «Ruby»- ενώ είναι και ένας καλός τρόπος για να ξεχωρίζει από όλες τις άλλες σοκολάτες που με προσθήκες φρούτων και χημικών ουσιών έχουν επίσης ροζ χρώμα.
Η εταιρεία, που προχώρησε σε επίσημη παρουσιάζει, υποστηρίζει πως η σοκολάτα της έχει ελαφριά, κρεμώδη υφή και αποτελεί μια νέα αισθητική απόλαυση, μια νέα γευστική εμπειρία που δεν μοιάζει με τα όσα έχουν να προσφέρουν τα τρία βασικά είδη σοκολάτα αφού δεν είναι ούτε πικρή, ούτε, γλυκιά, ούτε και γαλακτώδης αλλά κάτι εντελώς διαφορετικό.
Ενθουσιασμένος μάλιστα φάνηκε και ο εμπειρογνώμονας σοκολάτας Agnus Kennedy ο οποίος μιλώντας στη Sun εκτίμησε μάλιστα, πως ακριβώς επειδή είναι τόσο ελαφριά και φρουτώδης, κάποιος μπορεί να παρασυρθεί πολύ εύκολα και να φάει μεγαλύτερή ποσότητα απ΄ότι από τα άλλα τρια είδη σοκολάτας.
Σημειώνεται πως η νέα «κόκκινη σοκολάτα» οφείλει το χρώμα της αποκλειστικά στους κόκκους κακάο που χρησιμοποιούνται και στην ειδική επεξεργασία που γίνεται και όχι σε χρωστικές ενώ φυσική είναι και η γεύση της αφόυ δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποικιλίες μούρων ή άλλων φρούτων.
Σύμφωνα δε με την εταιρεία, στο πλαίσιο της έρευνας που διεξήχθη σε διάφορες αγορές φαίνεται πως η «κόκκινη σοκολάτα» ικανοποίησε την ανάγκη των καταναλωτών- κυρίως της γενιάς των Millenials- για κάτι νέο και διαφορετικό αλλά διαπιστώθηκε πως υπήρχε έντονο ενδιαφέρον για την απόκτηση του νέου προϊόντος μεταξύ καταναλωτών με διαφορετική οικονομική δυνατότητα.
Δείτε το βίντεο