Connect with us

Το τελευταίο διάστημα, ο γνωστός δημοσιογράφος Μάκης Τριανταφυλλόπουλος έχει στραφεί κατά των influencers, αποκαλύπτοντας με αναρτήσεις του στοιχεία που, όπως ισχυρίζεται, εκθέτουν ανεπανόρθωτα τους δημοφιλείς χρήστες των social media.

Influencers αποκαλούνται άτομα που έχουν αποκτήσει φήμη και επιρροή μέσω των κοινωνικών δικτύων, όπως το Instagram, το YouTube, το TikTok και άλλα. Με χιλιάδες ή και εκατομμύρια ακολούθους, διαμορφώνουν τάσεις και επηρεάζουν αποφάσεις του κοινού τους – από το τι θα φορέσουν μέχρι το πού θα ταξιδέψουν και τι προϊόντα θα αγοράσουν.

Αυτή η επιρροή μετατρέπεται σε έσοδα, καθώς οι διαφημιστικές εταιρείες επενδύουν μεγάλα ποσά για να προωθήσουν τα προϊόντα τους μέσω των influencers. Οι τελευταίοι, ανεβάζοντας συστηματικά περιεχόμενο για τον τρόπο ζωής τους, δέχονται αντιδράσεις θαυμασμού αλλά και κριτικής από το κοινό τους.
εεε
Η αποκάλυψη για την Ελένη Μενεγάκη
Το πρωί της Τετάρτης 28 Σεπτεμβρίου, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος δημοσίευσε ένα story στο οποίο εμφανιζόταν τιμολόγιο ύψους 8.680 ευρώ (7.000 ευρώ + ΦΠΑ 24%) για μία ανάρτηση στο Instagram. Αν και δεν ανέφερε το όνομα της παρουσιάστριας, η εταιρεία στο παραστατικό οδήγησε μέσω μίας απλής διαδικτυακής αναζήτησης στην Ελένη Μενεγάκη.

«Ορίστε το τιμολόγιο μίας κυρίας της τηλεόρασης για ένα σποτ στο Instagram. Εταιρία με ρούχα ο πελάτης. Με 8.680 ευρώ πώς να μην έχει πάντα δίκιο», σχολίασε αιχμηρά ο δημοσιογράφος.

Η ανάρτηση του Τριανταφυλλόπουλου άναψε νέο κύκλο συζητήσεων γύρω από τις αμοιβές των διασήμων για τις συνεργασίες τους στα social media. Το αν πρόκειται για δικαιολογημένη αμοιβή ή υπερβολή, είναι ένα ερώτημα που πλέον απασχολεί όχι μόνο τους χρήστες του διαδικτύου, αλλά και τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης.
εεεεεε
Ο πραγματικός τιμοκατάλογος της Ελένης
Παλιότερα, επί εποχές ALPHA ήταν το πρώτο όνομα της ελληνικής τηλεόρασης – τώρα βέβαια είναι του Mega – και το πάτωμά της για ένα post σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Vanda’s blog ήταν 5 χιλιάδες ευρώ ενώ γενικά για να διαφημίσει ένα προϊόν το κοστολογούσε γύρω στα 7 χιλιάρικα.
εεεεεεεεεε
Όταν αποφάσισε να αποσυρθεί και δεν βρισκόταν πια στην πρώτη γραμμή, είχε ανεβάσει το κασέ της κι ένα της post μπορεί να έφτανε να “πουληθεί” έως και 15 χιλιάδες ευρώ!

Μετά την επιστροφή της, λοιπόν, στην ελληνική τηλεόραση η Ελένη έχει μείνει… πιστή στα 10.000-15.000 ευρώ ανάλογα την συμφωνία, το προϊόν και το post (αν πρόκειται δηλαδή μόνο για story ή μόνο για ανάρτηση ή και για τα δυο μαζί).

Advertisement