Connect with us

Κάθε φορά που αγοράζεις ένα άρωμα, διακρίνεις επιγραφές όπως: Perfume, Eau de Parfum, Eau de Toilette ή Eau de Cologne. Αναρωτήθηκες ποτέ τι σημαίνουν αυτοί οι χαρακτηρισμοί για το προϊόν που μόλις έχεις αγοράσει και σε τι ξεχωρίζει το καθένα από τα υπόλοιπα;

Πρόκειται ουσιαστικά για μια κατάταξη, βασισμένη στη διάρκεια του κάθε αρώματος, κάτι που επιτυγχάνεται ανάλογα με την ποσότητα συγκέντρωσης ελαίων σε αυτό.

Δηλαδή;

Τα αρώματα αποτελούν ένα συνδυασμό 3 στοιχείων: Κορυφή, καρδιά και βάση. Αυτά τα 3 στοιχεία απελευθερώνονται με αυτή τη σειρά, σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο

«Perfume»

Σημαίνει «άρωμα» (wow! κάτι μας είπες τώρα). Πρόκειται για το είδος του αρώματος που έχει την πιο έντονη και όμορφη μυρωδιά, καθώς απελευθερώνει και τα 3  στοιχεία του την ίδια χρονική στιγμή. Επίσης είναι και το πιο ακριβό, διότι το κάθε μπουκάλι περιέχει 40% των αρωματικών ελαίων του.

«Eau de Parfum»

Η περιεκτικότητα του ανέρχεται περίπου στο 15%. Η «καρδιά» είναι το πιο δυνατό στοιχείο του και γίνεται ευδιάκριτη αφού εξατμιστεί η κορυφή του. Είναι το δεύτερο πιο έντονο άρωμα που υπάρχει στο εμπόριο.

«Eau de Toilette»

Περιέχει μόλις 10% αρώματος και η ένταση του δεν κρατάει πολύ. Είναι το είδος του δροσιστικού αρώματος που ενδείκνυται κυρίως για πιο ζεστά κλίματα. Θα το αγοράσεις συνήθως σε μεγάλη συσκευασία, γιατί θα πρέπει να ψεκαστείς πολύ.

«Eau de Cologne»

Α.k.a Νεράκι. Περιέχει 7% αρώματος. Προφανώς και είναι το φθηνότερο όλων και πωλείται πάντα σε μεγάλα μεγέθη, καθώς θα πρέπει να ψεκαστείς (πάρα) πολύ, για να γίνει αντιληπτή η έντασή του.

Έξτρα: Το «Cologne» προήλθε από την πόλη Köln (Κολωνία) της Γερμανίας όπου στις αρχές του 18ου αιώνα ο Ιταλός αρωματοποιός Giovanni Maria Farina παρασκεύασε άρωμα και το ονόμασε «Eau de Cologne», για να τιμήσει τη πόλη του.

Advertisement